Gondoltam leítom, mert a neten sehol nem írják le, hogy pontosan miröl is van szó.
Hogy mi is a forrás?Sok a Tévhit erről a témáról mivel sokan azt hiszik,hogy a forrás egy szerverfájl.
Nos van köze hozzá de önmagában a forrás nem egy szerverfájl.
Röviden tömören arról van szó, hogy rengeteg fájlból készítünk egy gamefájlt amit felmásolunk a szerverünkre.
Na de hogy is van ez?
A forrás rengeteg cpp(c++),h(header) stb fájlból áll össze amiket szerkesztünk Visual studio-ban.
Ezeket a fájlokat a forrást fel kell másolnunk sftp kapcsolaton kereszül virtualbox-ba
A következő helyre kell másolnunk a mainline mappánkat /usr/src/
Nem mindedj milyen VDI-t használunk, sokan és jómagam is a FreeBSD9.2_with_source-t használom.
Ez egy 20GB-os vdi fájl amiben minden benne van a fordításhoz.Ennek az adatai id: root pw: dev

Innen letölthető
A neten nagyon sok tutorial van hogy,hogyan végezzük el a módosításokat a fájlokban.
Game fájl forsításához szükséges parancsok:
# cd /usr/src/mainline/Srcs/Server/game/src
# gmake clean
# gmake
Megvárjuk míg a fájlokat builddeli nekünk a végén megkapjuk a game fájlunkat
Db:
# cd /usr/src/mainline/Srcs/Server/db/src
# gmake clean
# gmake
A forrásban bármit beállíthatunk csak egy kis hozzáértés kell.
PL:Max szint,státusz,4-5 leltár és nem mellesleg a védelmeket a hackerek ellen.
Az indító forrás ugyan ezen az elven működik annyi külömbséggel, hogy itt nem virtualbox-ban-
fordítjuk le a fájlokat hanem visual studió-ban és itt nem game fájlt kapunk hanem egy indító fájlt(metin2.exe)